Minne?? Vad är det?

Åhh så skönt!! Nu har magen fått sig en ordentlig genomkörare med massa funktionella övningar, härligt!! Bröstmusklerna har också fått sitt, till slut bara skakade jag när jag tränade. Det är riktigt skönt!

Men... Jag glömde såklart träningsdagboken så jag kommer inte ihåg alla övningar, men ett litet urval kommer här:
*Plankan - rak och sned
*Situps - vanliga och omvända
*Vridningar med viktskiva (5 kg)
*Bröst i maskin
*Mage i maskin

Som uppvärmning blev det 10 minuter på rodd maskin och som "nedvarvning" sprang jag hem. det är inte långt men alltid något :) Och det är bättre än inget!


Så här såg jag ut i slutet av maj i år. Det är ungefär det jag vill uppnå med min träning, dock några kilo mindre och väldigt mycket mer muskler :)



Har ni någon bild på er "drömkropp"?? Visa mig gärna i så fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0