Mina ben!!

Idag blev det ett 50 minuters pass på gymmet, ben axlar och armar stod mest i fokus.
Ryggen kör jag i morgon.
Benen blev riktigt tränade och till slut bara skakade dom! En härlig känsla.

I morgon blir det som sagt rygg, mage och bröst.
Ska även putsa fönster och byta gardiner i morgon, och städa... och boka tvättid... och sätta upp ljusstakar... och plugga...
Kanske ska säga vad jag inte ska göra istället ;)

Just det! Jag tycker inte om att käka något efter träning på kvällen, men det måste man ju! Så jag fick den briljanta idén att jag skulle köpa Nutrilett, det är ju en hel måltid liksom.
Oj, så gott det var...! Eller inte! Det var det vidrigaste jag någonsin stoppat i min mun! Får kväljningar bara jag tänker på det! Och tänk att min mamma gick på en diet med Nutrilett, så hon enbart drack den i typ 2 veckor... Helt sjukt, men väldigt bra jobbat! Förövrigt är pulverdieter inte så rekomenderade av dietister runt om i världen.
I alla fall, det var en dum idé, så jag får testa på något annat... Vet bara inte vad...

Har ni tips kan ni ju skriva till mig på Facebook, för kommentarerna fungerar ju inte :(

Ja, i morgon är det full fart hela dagen som gäller!!! och till middag då blir det troligtvis en köttfärspaj, inte så nyttigt men dock så gott :) MUMMA!

Love to you all, and remember, MOOVE IT!! ;) hihi
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0