Hårt pass på gymmet

Det blev jobbigt på gymmet idag kan jag lova!!

Körde hårdare än normalt.

*Ryggresning - 10*4 (med en 5kg viktskiva)
*Underarm - 10*4 båda armarna (6 kg hantel)
*Bicepscurl - 30*2 (5 kg hantel), 30*2 (4 kg hantel)
*Ryggresning boll - 10*4
*Triceps liggande på boll - 10*4 (6 kg hantel)
*Sittande rodd över huvudet - 10*4
*Ryggresning sned - 10*4

Det blev en hel del stånk och stön under dagens pass, men det är precis så det ska vara. Riktigt jävla jobbigt, helt enkelt!

Jag har föresten hittat en ny sammansättning av muskelgrupper under gympass. Jag tränar 5 pass i veckan och 3 av de är styrkepass och 2 är konditionspass.
Såhär ska styrketräningen se ut så småningom (när jag orkar skriva om mitt träningsschema):

Dag 1: Bröst, triceps, mage
Dag 2: Rygg, biceps, axlar
Dag 3: Ben, vader, mage

På så sätt får jag in mer magträning som jag pratade om tidigare i veckan.


Nu ska jag sätta mig och plugga, har ett litet läxförhör i morgon. Ikväll skriver jag om maten jag lagade idag. Den blev god, men kryddstark!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0