Dagens:

Idag var jag otroligt effektiv på gymmet!!! Jag hann med hela 9 olika övningar på 45 minuter! Axlar och ben fick sig en genomkörare idag. Och jag kom ihåg träningsdagboken så nu ska ni få veta exakt vad jag har gjort :)

* Uppvärmning - Rodd 1000 m, 5½ min.
*Axlar: -push up med skivstång, 10*4
           -push up i maskin, 10*4
           -push up med hantlar, 10*4
           -Flyes med hantlar, 10*4
*Ben: -push med skivstång, 10*4
         -Benböj i maskin, 10*4
         -Insida lår, 10*4
         -Utsida lår, 10*4
         -Baksida lår, 10*4

Det var drygt, men jag tror inte jag kommer ha träningsvärk i morgon. Jag har funderat på om jag ska göra om mitt träningsschema igen... Är inte riktigt nöjd med det, för jag skulle vilja göra med mycket mer magövningar. Det här tåls att fundera på och det ska jag göra nu.

Ikväll blir det Idol hos Sandra, med Sandra nummer 2. Efter det kanske det blir lite singstar! Jag har aldrig kört det förut så jag hoppas det är roligt!

Ha en härlig fredagskväll!!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0