Mitt år!

Nu när det här året snart är slut, om 13½ timme för att vara exakt, så tycker jag att det är smart att göra upp en plan för 2010, en tränings/hälsaplan.

Vad är det du vill uppnå allra mest med din träning, och framförallt hur ska du ta dig dit?
Det är viktigt med ett "huvudmål" som du kan se fram emot, men det är nästan viktigare med delmål som du kan uppnå på vägen till huvudmålet. Du kommer uppskatta dig själv så mycket när du når ett delmål, och då kanske du är värd en liten belöning!?! T.ex. Laga en god måltid, åka utomlands, boka en spaweekend, eller bara en skön avslappnande massage. Ja vad som helst som får just Dig att må bra.

Jag har själv just suttit och skrivit på min plan för 2010, och jag ser verkligen fram emot det här året. Dels för att det kommer hända så mycket för mig på träningsfronten (om allt blir som jag nyss har planerat, hehe) men även att jag kommer vara utbildad massör och inte nog med det, även utbildad spaterapeut! Riktigt häftigt!

2010 kommer bli mitt år, det har jag bestämt mig för!

Låt det bli så för dig också. Sätt inga begränsningar på vad du tror att du inte kan göra, för vill man verkligen något, så klarar man av det!

Och gör mig en tjänst, strunta i det här med nyårslöften, de kommer troligsvis att brytas efter 1-2 månader. Vill du får en bättre hälsa, gör det för att du själv vill det, och sätt upp rimliga mål. Du skulle lika väl kunna startat ditt "nya liv" i oktober, eller i mars, månaden spelar absolut ingen roll.

Men ni som nu har bestämt er för att det här kommer bli ditt år, på det ena eller andra sättet, jag håller tummarna och hejjar på er. Jag vet att ni kommer lyckas!



Nu ska jag iväg till gymmet. det blir ben och kondition idag.

Vi hörs senare!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0