Coreträning

Nu är dagens första träning avklarad!

Det blev ett corepass som jag skrev igår. På denna DVD fanns dett två nivåer, på varje nivå kunde man välje mellan ett pass på 30 min eller ett på 45 min. Jag tränade på nivå ett i 45 min. Jag är trött i mage och rygg, men nästa gång jag kör till denna DVD blir det nivå två, dels för att jag vill bli mer trött, men också för att få testa på den!

Nu blir det lite frukt, sedan går jag nog iväg till gymmet och kör kondition.

Nu hade jag tänkt avsluta inlägget men jag kom ju på att jag hade min pulsklocka på mig!
Jag löste problemet som jag hade igår, och nu visar klockan rätt kaloriförbrukning.

Antal kalorier: 278
Tid: 46 min

Det ska bli riktigt intressant att se kaloriförbrukningen när jag kör cardio sen!

Hade'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0