Beslutsångest

Gud jag är så fålig på att blogga! Funderar på om jag ska lägga ner det eller hur jag ska göra... Vad tkr ni?

Igår var jag på gymmet och tränade mage, bröst och tricpes. Har träningsvärk i bröst och triceps :) Wihoo!

Om tre dagar har vi lov och är lediga i 3 veckor, då jävlar ska här tränas! Robin jobbar och alla från klassen har åkt hem. Så vad har jag kvar att göra då förutom träning? Så najjs :)

I helgen blir det troligtvis skidåkning, för det har kommit sååå mkt snö! Det är jätte, jättefint!

Vet inte vad jag ska skriva mer förutom att lag har fått LIA-plats ("praktikplats")! Jag är såå lycklig!

Kram till er!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

tycker verkligen inte du ska sluta blogga, även om du inte skriver så ofta så blir jag glad att få läsa om vad du gör på dagarna osv :) saknar dig riiiiktigt mycket! <3

2009-12-16 @ 12:07:13
URL: http://isuperman.blogg.se/
Postat av: Lotten

Jag förstår att du inte hinner blogga, men du ska veta att jag läser alla inlägg med stort intresse! Däremot hinner jag inte kommentera så mycket som jag skulle vilja.



Imorgon ska jag köra mitt första träningspass på jättejättelänge. Det blir gymmet eftersom det är det jag tycker är roligast. Ska försöka springa på rullband eller cykla en stund innan jag gå på maskinerna...

2009-12-16 @ 18:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0