Bättre kondition!!!

Det är lite kyligt att ta sig till och från gymmet i 20 minusgrader, men när solen kastar en lätt skugga av min kropps konturer i snön, känns det riktigt härligt!

Ännu härligare känns det efter att ha varit duktig och tränat cardio i 30 minuter.
10 min på cykel
20 min på löpband

Sammanlagt brände jag 306 kalorier!

Det är så jädrans roligt att ha en pulsklocka alltså. Det bästa med den är att den räknar ut antalet brända kalorier, men det näst bästa är att man inte behöver stå och kolla på cardiomaskinernas datorer för att se hur länge man har tränat, utan man har det armen istället. För min, personligen, känns det som att tiden går så mycket snabbare om jag inte behöver kolla på datorn.

En annan sak jag märkte nu på gymmet:
Min kondition har ökat avsevärt!
Åhh, det är så roligt att märka resultat, jag sprang i 13 min, helt utan problem, och jag ökade t.o.m. hastigheten mot slutet! Så himla stolt över mig själv!!

Nu ska jag ta en dusch, sen blir det att steka lite pannkakor.

Btw, rucola är väldigt gott!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker du är duktig!!!

2009-12-29 @ 19:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0