Lustig köttfärssås...

När man ber Robin (min pojkvän) laga mat vet man aldrig vad som väntar. Vi hade bestämt oss för att göra köttfärssås och spagetti till lunch idag. Jag hade ont i huvudet så han fick laga mat själv.

När jag senare kom ut i köket ställde han sig för dörren och sa att jag inte fick komma in. Jag fick inte veta vad det var i hans omtalade köttfärssås. I alla fall, jag tvingade mig in i köket och frågade vad det var han hade i köttfärsen. Jo, blandfärs, 2 dl grädde och lite ketchup + kryddor. Vem kunde ana att det ska bli köttfärssås???

Nä, det blev inte som det ska men nog blev det gott endå! Men ganska fet mat asså :) haha. Inte bra för mig!

Snart ska jag iväg och köpa lite naturgodis. Många vet inte om det men jag har valt att "avstå från godis i min kost", dock tillåter jag naturgodis (UTAN choklad!).

Ha en bra lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0