Dagens träning

Nu sitter jag här vid datorn helt svettig. Har precis tränat.

Jag och min pojkvän var ute och åkte inlines (förövrigt världens bästa konditions/benstyrke-träning). Vi åkte 6.34km.
När vi sen kom hem så satte jag på lite musik och gjorde några rygg-, bröst- och benövningar. Jag ska börja skriva upp mer detaljerat vilka övningar det är jag har gjort, men klumpiga jag antecknade såklart inte, och mitt minne sviker mig...

Började fundera lite när jag gjorde mina tåhävningar att det här med att träningsblogga är en jävligt peppade och motivationshöjande sak att göra. Nu har jag (förhoppningsvis) läsare som vill läsa om min träning och då måste jag ju oxå träna :) Skitbra!!! Fortsätt läsa!!

Nu väntar en dusch. I morgon ska jag be min pojkvän ta kort på en massa olika övningar man kan göra hemma. Dessa kommer jag sedan lägga ut på bloggen med jämna mellanrum :) Hoppas det uppskattas!

Jag i min fina hjälm :) Skydd är jätteviktigt att använda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0